Hydromasážne vane, vírivky, parné sprchové kabíny
AquaLuxus EAGO Slovakia
NEMECKÁ KVALITA - LUXUS A RELAX PRE VÁS DO VAŠEJ KÚPEĽNE, HOTELA ALEBO PENZIÓNU
Menu
E-shop menu
Kontakty
Vyhľadávanie
Mailinglist
Košík
Váš nákupný košík je prázdny.
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.hydromsaznavana.sk . Podmienky bližšie špecifikujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je spoločnosť konateľ: AquaLuxus s. r. o , so sídlom Habovka ,ul. Pod Grúňom 256/14 , IČO: 52397017, IČ DPH : SK2121012344 , (ďalej len „ prevádzkovateľ “ ) a kupujúceho ( ďalej len „ zákazník “ ) .
Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade uzatvorenia spotrebiteľskej zmluvy v zmysle ustanovenia § 52 a nasl. Občianskeho zákonníka, uzavretej pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku, sa zmluvný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim riadi predovšetkým v zmysle zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Občianskeho zákonníka a zák. č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Kúpna zmluva vzniká na základe požiadavky zákazníka cez elektronický obchod www.hydromsaznavana.sk . Zmluva sa uzatvára medzi prevádzkovateľom a zákazníkom. Pre uzatvorenie zmluvného vzťahu je potrebné, aby zákazník spravil objednávku na stránke prevádzkovateľa a poskytol mu kontaktné a osobné údaje. Predávajúci sa zaväzuje nepoužiť a taktiež nezverejniť tieto údaje tretím osobám.
Po odoslaní objednávky (stlačením tlačidla „odoslať objednávku") bude zákazníkovi odoslaná automatizovaná správa potvrdzujúca bezproblémové uzatvorenie obchodnej zmluvy. Potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za poškodenie alebo oneskorenie dodávky zavinené doručovateľom.
Kupujúci sa zaväzuje prevziať si objednaný tovar a zaplatiť zaň dojednanú cenu, s čím je výslovne oboznámený pred odoslaním objednávky. Tovar zostáva právne majetkom prevádzkovateľa (dodávateľa) až do úplného vyplatenia celkovej ceny za zariadenia. Faktúra a návod na použitie sú zasielané elektronicky. Faktúra slúži zároveň aj ako dodací list a záručný list. Ak sa pri dodávke nenachádzajú potrebné dokumenty zákazník je povinný bezodkladne kontaktovať prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je povinný v čo najkratšom čase zákazníkovi požadované dokumenty dodať.
V zmysle zákona sa objednávateľ zaväzuje, že prevezme tovar a zaplatí požadovanú sumu. V prípade ak tak neurobí, je povinný zaplatiť všetky výdavky s poštovným a balným. Všetka argumentácia či odôvodňovanie neprevzatia (napr. neobdržanie oznámenky a pod.) sú považované za účelové. V prípade nezaplatenia objednávky, vzniknutých nákladov, či storno poplatku v uvedenom termíne, budeme pohľadávku vymáhať. Proces je ústretovo nastavený tak, že zákazník má možnosť vždy uhradiť iba zavinenú škodu či náklady. Pokiaľ však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniknuté náklady uhradiť, nie je schopný sa s predávajúcim akokoľvek zmierlivo dohodnúť, neostáva nám nič iné, iba si uplatniť pokutu podľa týchto obchodných podmienok a pohľadávku eventuálne postúpiť k právnemu vymáhaniu. Za takúto situáciu nesie plnú vinu zákazník a hradí taktiež zvýšené náklady z dôvodu svojho počínania, ktoré takýmito prieťahmi vo vymáhaní vznikajú.
Platobné podmienky, dodacie podmienky a možnosti dopravy
Za objednaný tovar môže zákazník zaplatiť prostredníctvom:
Dobierka – zákazník zaplatí za tovar do 500 Eur v hotovosti pri prevzatí zásielky
Bankový prevod – po objednaní prídu zákazníkovi na email všetky potrebné údaje na uhradenie objednávky platbou predom ( t.j. variabilný symbol, suma a číslo účtu ) . Po prijatí platby Vám bude tovar odoslaný.
Číslo účtu :
Tovar je potrebné skontrolovať ihneď pri prevzatí. Pri zistení závady je potrebné hneď kontaktovať prevádzkovateľa.
Možnosti dopravy : Tovar je prepravovaný špedíciou priamo k zákazníkovi z Nemecka. Každý zákazník si musí uvedomiť, že sa jedná o tovar ktorý je veľmi ťažký a zložitý na prepravu. Napriek pomerne vysokým cenám samotnej dopravy sa snažíme našim zákazníkom dotovať väčšiu časť z ceny prepravného.
Ochrana osobných údajov v e-shope hydromasaznavana.sk
Prevádzkovateľ e-shopu zodpovedný za spracovanie osobných údajov:
Prevádzkovateľom e-shopu zodpovedným za spracovanie osobných údajov je spoločnosť AquaLuxus s.r.o
Aké osobné údaje spracovávame:
Pre vybavenie objednávok získavame iba osobné údaje v minimálnom rozsahu potrebnom na ich vybavenie, ktorý nám ukladajú platné právne predpisy Slovenskej republiky v nasledujúcom rozsahu:
Fyzické osoby:
E-mailovú adresu
Meno
Priezvisko
Mesto
Ulicu a číslo domu
PSČ
Krajinu
Telefón
Dodaciu adresu
Právnické osoby:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby
Telefonický a e-mailový kontakt kontaktnej osoby
Pre marketingovú komunikáciu (reklamu) - získavame iba osobné údaje potrebné pre zasielanie reklamných materiálov a oznamov v nasledujúcom rozsahu:
Meno a priezvisko
E-mailová adresa
Telefonický kontakt
Kde sa Vaše osobné údaje ukladajú:
Osobné údaje sa ukladajú v elektronickej podobe v našom e-shope a v informačnom – účtovnom systéme.
Ďalej sú poskytované prepravcom :
ELUMA Trans, s.r.o. Volgogradská 13, 080 01 Prešov, IČO 36466115
V prípade, že kupujúci v procese objednávania začiarkne súhlasné pole "Chcem vyjadriť svoj názor na nákup o 10 dní v emailovom dotazníku", súhlasí s tým, aby predávajúci poskytol osobné údaje kupujúceho potrebné na doručenie dotazníku spokojnosti s nákupom na internetovej stránke predávajúceho (v rozsahu emailová adresa, obsah objednávky) nezávislým hodnotiacim spoločnostiam:
portál Heureka.sk (Allegro Group CZ, s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 24725382),
portál Najnakup.sk (MINET s.r.o., L.Svobodu 46, 976 32 Badín, IČO: 44325894),
portál Pricemania.sk (Pricemania s. r. o., Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava, IČO: 43860559).
Predávajúci poskytne hodnotiacim spoločnostiam emailovú adresu spotrebiteľa a obsah jeho objednávky.
Odstúpenie od zmluvy
V súlade s ustanoveniami zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov má zákazník právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, prevzatia tovaru zákazníkom, alebo tretou stranou, ktorú zákazník poveril prevzatím tovaru.
Právo na odstúpenie od zmluvy môžete uplatniť :
Listom – list zašlete na adresu : Miroslav Pilarcik, (tech. oddelenie a objednávky) so sídlom ul. Pod Grúňom 256/14 , Habovka, 02732
Po odstúpení od zmluvy budú zákazníkovi odoslané všetky úhrady, ktoré uhradil v súvislosti uhradením zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k zákazníkovi. Toto sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak zákazník zvolil iný druh doručenia.
Platba je zákazníkovi vrátená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia Vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy. Úhrada bude zrealizovaná rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe ak nebolo dohodnuté inak. Platba bude vrátená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu.
Tovar je potrebné zaslať alebo priniesť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Zásielky je potrebné zasielať bez dobierky. Priame náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia si zmluvné strany všetky vzájomne prijaté plnenia. Preto pokiaľ dôjde k uplatneniu tohto práva, zákazník je povinný dodržať nasledovné podmienky k vrátenému tovaru:
- vrátený tovar musí byť v pôvodnom obale ( bez poškodení )
- vrátený tovar nesmie javiť známky používania (je možné len jeho vyskúšanie)
- vrátený tovar musí byť nepoškodený
- vrátený tovar musí byť kompletný (vrátane návodu o spôsobe používania,príbalového letáku a podobne, pokiaľ boli súčasťou balenia výrobku)
V prípade nesplnenia všetkých uvedených bodov si prevádzkovateľ vyhradzuje právo nevrátiť zákazníkovi plnú sumu výrobku. Ak príde tovar od zákazníka poškodený ,prevádzkovateľ má právo na vyčíslenie škody a zákazníkovi bude vrátený rozdiel z plnej ceny výrobku.
Nenesieme žiadnu zodpovednosť za poškodenie alebo oneskorenie dodávky zavinené doručovateľom. Tovar je potrebné skontrolovať ihneď pri prevzatí ! Pri zistení závady je potrebné hneď kontaktovať prevádzkovateľa.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:
a) poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze,
d) predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil,
e) predaj novín, časopisov a periodickej tlače,
f) lotérie a iné podobné hry.
Záručné podmienky a reklamácie
Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov, záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
Kupujúci je povinný prezrieť tovar ihneď po jeho prevzatí, pri zistení vady je to povinný beodkladne oznámiť predávajúcemu.
Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, ktoré boli spôsobené kupujúcim.
Ak predávajúci môže vylúčiť zavinenie kupujúcim, kupujúci má právo:
a) odstúpiť od zmluvy
b) žiadať o výmenu tovaru
c) požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny
Kupujúci má právo uplatniť si reklamáciu poštou alebo dopravnou službou, kde zašle vrátane chybného tovaru aj kópiu daňového dokladu a žiadosť o reklamáciu, kde popíše rozsah vady tovaru.
Reklamácie
Reklamácia musí byť učinená formou písomnej žiadosti na adresu sídla predávajúceho uvedenú vyššie, popr. elektronickou poštou na adrese info@hydromasaznavana.sk
Kupujúci je povinný preberaný tovar riadne prehliadnuť a skontrolovať (poškodenia tovaru pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod. ). Na prípadné reklamácie týkajúce sa zjavných vád, ktoré mohli byť zistené prehliadkou tovaru, nebude braný zreteľ. Skryté vady musia byť reklamované u predávajúceho do 3 dní odo dňa, kedy ich kupujúci zistil či mohol zistiť.
Po odcudzení tovaru a rovnako po prevedení akýchkoľvek zmien na tovare bez vedomia a súhlasu predávajúceho sú všetky záruky a nároky na úhradu škody vylúčené.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takom prípade nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať. Záruka sa rovnako nevzťahuje na vady vzniknuté z dôvodu použitia tovaru k iným než určeným účelom, nevhodným skladovaním, neodbornou montážou a manipuláciou, mechanickým poškodením, nadmerným zaťažením.
Po uplynutí 24 mesačnej záručnej doby zaniká zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru, ktoré neboli v tejto lehote u predávajúceho zákazníkom uplatnené. Táto záručná doba je určená iba pre spotrebiteľov, avšak nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
Záruka – dôležité upozornenie!
Prosím uschovajte si doklad o kúpe tovaru (faktúru) a záručný list. V prípade reklamácie sa obráťte na predajcu alebo na autorizované servisy. Záruka je platná v prípade dodržania záručných podmienok a návodu na montáž, umiestnenie a používanie.
Doporučujeme osadiť a oživiť zariadenie autorizovanou firmou s platným poverením. Súčasťou predajnej maloobchodnej ceny nie je čiastka za osadenie a oživenie zariadenia!
Záruka v zmysle Občianského zákonníka sa vzťahuje na možný výskyt skrytých vád. Záruku nie je možné uplatniť v prípade neodbornej montáže či nedodržaní platných noriem ČSN.
Záruku nie je možné uplatniť najmä:
- V prípade neodbornej montáže, uskutočnenej osobou alebo firmou, ktorá nebola preškolená dodávateľom, či pri nedodržanie platných noriem ČSN.
- na poškodenie spôsobené užívateľom nesprávnym užívaním, manipuláciou, neprimeraným násilím, dopravou alebo treťou osobou
- ak je zariadenie napevno spojené so stavbou a nie je možné ho vybrať bez deštrukčných činností. (Zariadenie musí ostať voľne vyberateľné)
- pokiaľ bude na výrobku použitý akýkoľvek iný diel, než ktorý je dodávaný dodávateľom.
Orgán dozoru
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 041/ 7632 130
fax č.: 041/ 7632 139
Záverečné ustanovenia
Všetky vzťahy vznikajúce medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Predávajúci si vyhradzuje právo tieto zmluvné podmienky meniť v prípade potreby a podľa legislatívnych zmien.
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky, prípadne obchodné podmienky predávajúceho a reklamačný poriadok predávajúceho prečítal, oboznámil sa s ich obsahom, porozumel mu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 16.06.2015
Ak ste zadali správny administrátorský e-mail, boli naň doručené dočasné prihlasovacie údaje. Tieto údaje sú platné iba 60 minút. Ak sa v tomto časovom intervale neprihlásite, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
Prebieha testovanie